„ZASADI DRVO“ NASTAVLJA NAJVEĆU AKCIJU SADNJE

Sadimo na 100 lokacija od oktobra do kraja marta 2021. godine
 
 
Novi, drugi ciklus projekta „Zasadi drvo“ počinje u oktobru na prve 24 lokacije, kada krećemo sa sakupljanjem semena, a zatim sukcesivno idemo dalje i sadimo sve do kraja marta 2021. godine. Ove godine zaokružićemo kompletan proces: sakupljamo seme, sejemo, a zatim i sadimo sadnice u periodu od kraja novembra do kraja marta sledeće godine. Čeka nas puno posla, ali znamo da zajedno možemo sve.
 
Pozivamo sve građane Srbije: porodice, parove, prijatelje, kolege i sve ljude dobre volje, da se uključe, zasade drvo i daju lični doprinos da Srbiju učinimo zelenijom, zdravijom i perspektivnijom zemljom.
Šta treba da uradite?
Pratite objave na zasadidrvo.rs gde ćete naći sve informacije u vezi sa organizacijom sadnje, a krajem svakog meseca objavljivaćemo spiskove lokacija za naredni mesec. Svi koji žele da se uključe treba da pronađu svoju opštinu i prate uputstva kako bi se prijavili na vreme. Zbog aktuelne zdravstvene situacije, ove godine sadimo na većem broju lokacija sa manjim brojem volontera.

Sve akcije sadnje biće organizovane u skladu sa aktuelnom epidemiološkom situacijom i  zvaničnim preporukama.
 

ALEXANDRA OLIVERA KORICHI: Pošumljavanjem stvaramo novi i kvalitetniji život


"Velikom akcijom pošumljavanja u okviru projekta „Zasadi drvo“ svi smo dobili mogućnost da uradimo nešto za našu zemlju i planetu."

"Naša kompanija od početka svog poslovanja nastoji da bude poštovalac dobrih tradicionalnih vrednosti, ali i nosilac pozitivnih promena u zajednici u kojoj živimo i radimo, što je slučaj i s projektom „Zasadi drvo“. Odmah smo prepoznali potencijal da ovo postane masovna akcija čiji je krajnji ishod višestruka dobrobit našeg društva. Verujemo da smo zajedno s partnerima uspeli da pošaljemo snažne ekološke poruke koje će doprineti širenju svesti o krucijalnoj ulozi šuma za očuvanje celog čovečanstva i ekosistema", kaže u intervjuu Alexandra Olivera Korichi, direktorka naše kompanije.


Čitav intervju pročitajte na https://www.kurir.rs/zasadi-drvo/3536371/alexandra-olivera-korichi-direktorka-dm-drogerie-markt-srbija-posumljavanjem-stvaramo-novi-i-kvalitetniji-zivot 

PROJEKAT ZASADI DRVO Predrag Petrović: Uradili smo nešto što je ovoj zemlji i planeti neophodno

 

Projekat „Zasadi drvo“ dobio je svetsko priznanje u okviru Global Media Awards u kategoriji Angažovanje zajednice. Pokretači akcije, Adria Media Group i dm drogerie markt, i institucionalni partneri saglasni su da ovo priznanje pripada građanima Srbije koji su se uključili i omogućili da se ispiše istorija sadnjom više od 51.000 stabala u jednom danu.

Povodom lansiranja ZASADI DRVO 2020, organizovano je gostovanje predstavnika organizatora i institucionalnih partnera projekta u emisiji Puls Srbije na Kurir televiziji.

O značaju ove akcije, ali i o potrebama i planovima za očuvanje prirode i prelazak na zelenu ekonomiju govori Predrag Petrović, član Uprave dm Srbija i dm Severna Makedonija.

- Jednostavne ideje koje su jasno realizovane imaju uspeha. Uradili smo nešto što je ovoj zemlji i planeti neophodno. Da se vratimo prirodi i pokazali smo da se to može uraditi jednostavno, sadnjom drveća.

Petrović kaže da se uključio u projekat kada je shavtio da AMG i DM žele isto a to je strateški da se bave zaštitom životne sredine.

- Prosečan građanin Srbije nema svest o ekologiji. Prošle godine smo ukinuli plastične kese i bio je strah kako će naši kupci to prihvatiti, ali svi su to prihvatili s oduševljenjem. Svako od nas treba da bude odgovoran na više nivoa, prvo u svom stanu, zgradi, kompaniji, a onda i da se priključi nekoj inicijativi. Mislim da će ova godina biti još uspešnija nego prošla, i da ćemo zajedno uživati u novim sadnicama.

Petrović je pozvao sve kompanije i pojedince da se uključe u projekat da zajedno stvaramo nove površine pod šumama.

SLEDEĆI CILJ JE POŠUMLJAVANJE NA 100 LOKACIJA!

 

Projekat „Zasadi drvo“ dobio je svetsko priznanje u okviru Global Media Awards u kategoriji Angažovanje zajednice. Pokretači akcije, Adria Media Group i dm drogerie markt, i institucionalni partneri saglasni su da ovo priznanje pripada građanima Srbije koji su se uključili i omogućili da se ispiše istorija sadnjom više od 51.000 stabala u jednom danu.

Za naredni period postavljen je novi cilj: sadnja na 100 lokacijaPovodom lansiranja ZASADI DRVO 2020, organizovano je gostovanje predstavnika organizatora i institucionalnih partnera projekta u emisiji Puls Srbije na Kurir televiziji danas od 17 časova. O značaju ove akcije, ali i o potrebama i planovima za očuvanje  prirode i prelazak na zelenu ekonomiju govoriće Branislav Nedimović, ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Igor Žeželj predsednik Adria Media Group, Predrag Petrović, član Uprave dm Srbija i dm Severna Makedonija, predstavnici Srbijašuma, Vojvodinašume, Šumarskog fakulteta i drugi.

Ministar Branislav Nedimović od prvog dana podržava akciju Zasadi drvo. Kako kaže, šume jesu naša pluća, ali uz to, one apsorbuju gasove, filtriraju vodu, sprečavaju klizišta i erozije, smanjuju buku i ublažavaju klimatske promene sa kojima smo sve više suočeni. „Društvu tek predstoji ozbiljnije bavljenje ovom temom jer se, iz različitih razloga, njome nismo dovoljno bavili do sada“, zaključio je ministar.

Igor Žeželj ističe da će Adria Media Group nastaviti i dalje da kroz svoja izdanja informiše i edukuje, da pokreće incijative i organizuje akcije, i da je ključ uspeha u zajedništvu: “Priznanje koje smo dobili potvrđuje da smo na dobrom putu, ali da bi ostvarili značajnije promene, predstoji nam ogroman rad, a uslov je kontinuitet. Zato smo se opredelili da postavljamo pojedinačne ciljeve kojima stremimo, a koji će dugoročno dovesti do željenog rezultata.“

Predrag Petrović, član Uprave dm Srbija i dm Severna Makedonija, izjavio je da je njihov glavni motiv svest o tome kakav svet treba da ostavimo budućim generacijama. „Sada je, više nego ikada, bitno da ne zanemarimo ono što je važno, a to su solidarnost, zajedništvo i odgovornost prema prirodi i svetu u kome živimo. Mi u dm-u razmišljamo dugoročno, razmišljamo ekološki i održivo, i zato sam posebno ponosan na projekat koji sve te vrednosti objedinjuje. Ponosni smo na konkretne rezultate, ali smo još više ponosni na  ujedinjenost svih nas oko istog cilja,“ zaključio je Petrović.

SVETSKA NAGRADA ZA NAJVEĆU AKCIJU SADNJE U SRBIJI!

 

08.06.2020 - Projekat „Zasadi drvo“ dobio je „honourable mention“ priznanje u takmičenju Global Media Awards, koje organizuje International News Media Association (INMA). Na taj način značaj projekta „Zasadi drvo“ prepoznat je i na svetskom nivou.

Nagrađeni projekat „Zasadi drvo“ pokrenuli su 2019. ADRIA MEDIA GROUP i kompanija dm drogerie markt zajedno sa institucionalnim partnerima: Ministarstvom poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokretom gorana Srbije i Privrednom komorom Srbije, kao i sa Botaničkom baštom „Jevremovac“. 

Projekat „Zasadi drvo“ priznanje je dobio u grupi globalni i nacionalni brendovi, u okviru kategorije „Best Public Relations or Community Service Campaign“, u velikoj konkurenciji od 824 projekata iz 242 medijske kuće i 44 zemlje.

Četvoromesečna kampanja „Zasadi drvo“ bavila se edukacijom i podizanjem svesti javnosti o značaju šuma, nakon čega je otvaranjem sezone jesenjeg pošumljavanja građanima bila pružena prilika da zasade svoje drvo. Tokom jednodnevne radne akcije koja se održala 18.11.2020, Srbija je samo u jednom danu dobila 51,256 novih stabala koliko ih je zasađeno u prvoj masovnoj akciji u okviru projekta „Zasadi drvo“. To predstavlja najveći projekat sadnje drveća u Srbiji.

Top