26. februar 2022 – Opština Surčin postala je bogatija za 5.000 sadnica hrasta zahvaljujući zajedničkoj akciji zaposlenih u dm drogerie markt i Adria Media Group koji su subotu posvetili ovom jedinstvenom poduhvatu za zdraviju životnu sredinu. Ovo je drugi put da su zaposleni u kompanijama koje su pokrenule „Zasadi drvo“ organizovali masovnu sadnju i doprineli realizaciji najvećeg projekta masovnog pošumljavanja u Srbiji.
Četvorocifren broj posađenih sadnica i dan proveden u prirodi sa kolegama, članovima porodica i prijateljima zaposleni dveju kompanija će dugo pamtiti. Osim toga, kako kažu, dali su primer svojoj deci i veruju da će inspirisati i druge građane da se uključe u sadnju.
„Ova akcija je jedan korak bliže našem cilju očuvanja i savesnog ophođenja prema životnoj sredini, i mi ga činimo punog srca. Ne sumnjam da ćemo entuzijazmom, duhom i vizijom koju imamo postići sve što smo zamislili. Ponosna sam na sve kolege koje su se prethodnih dana i meseci priključivale akcijama pošumljavanja na različitim lokacijama širom Srbije, kao i na kolege koji su na subotnju sadnju došle sa svojim porodicama i ličnim primerom pokazale koliko im je zdravlje naše zemlje i planete važno. Zahvalila bih se svima njima, ali i partnerima i volonterima, jer ovakvim zajedničkim delovanjem pokazujemo da zajedno možemo mnogo i da ništa nije neostvarivo. Kao kompanija, mi ćemo i dalje postavljati visoke ciljeve i stremiti ka zdravijoj i zelenijoj Srbiji za sve nas, kao i buduće naraštaje“, istakla je
Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija u drogerijskom lancu
dm Srbija, koji važi za jednu od ekološki najosvešćenijih kompanija u zemlji.