Projekat "Zasadi drvo" – sada zvanično i jedna od najboljih društveno odgovornih kampanja u Srbiji
Beograd, 21. novembar 2023 - Projekat „Zasadi drvo“ čiji su pokretači kompanije dm drogerie markt i WMG a koji se realizuje u partnerstvu sa brojnim institucionalnim partnerima i građanima, dobio je još jedno značajno priznanje. Na Festivalu društveno odgovorne komunikacije dobio je titulu «Kampanje sa svrhom» kao jedna od najboljih društveno odgovornih kampanja koja je realizovana u Srbiji u proteklih godinu dana.
Statuetu „Kampanje sa svrhom“ za projekat „Zasadi drvo“ primila je Irena Petrović, menadžerka za korporativne komunikacije i održivo poslovanje u kompaniji WMG, a tim povodom je izjavila: „Izuzetno sam ponosna jer je žiri odlučio da ovu prestižnu nagradu zaslužuje projekat Zasadi drvo. Svako priznanje novi je podsticaj da nastavimo našu misiju podizanja svesti o zelenim temama i odgovornosti svakog pojedinca, kao i da nastavimo da sadimo nove šume za buduće generacije. Projekat Zasadi drvo je ušao u 5. godinu i iza nas su stvarno impresivni rezultati. Ovu nagradu sam primila u ime svih nas koji smo deo Zasadi drvo porodice – naše kompanije WMG, kompanije dm drogerie markt, svih institucionalnih partnera i građana volontera“, rekla je Irena Petrović.
Početak pete sezone projekta „Zasadi drvo“ obeležen je 29. septembra 2023. godine. U narednih šest meseci planirana je sadnja novih 200.000 sadnica i ozelenjavanje osam gradskih lokacija širom Srbije, a zahvaljujući vanredno rodnoj godini, u ovom ciklusu fokus je i na sakupljanju semena. Slogan pete sezone glasi ZASADI DRVO – PROMENI SVE(S)T i ilustruje primarni cilj projekta, a to je promena svesti i navika građana. Tokom četiri ciklusa projekta „Zasadi drvo“, zahvaljujući partnerima i volonterima, posađeno je više od 600.000 sadnica na 350 lokacija širom Srbije. Paralelno sa akcijama sadnje, realizuju se brojne aktivnosti za promociju ekološke odgovornosti u cilju stvaranja održive budućnosti. Posebna pažnja posvećuje se deci: dve godine zaredom organizovana je sadnja u svih 1.215 osnovnih škola u Srbiji, realizovane su brojne edukativne radionice i konkursi, poklonjena su dva murala – jedan Beogradu, a drugi osnovnoj školi u Čačku.
Akciju sadnje stabala pokrenuli su Adria Media Group (koja je u međuvremenu integrisana u kompaniju WMG) i dm drogerie markt, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine i Instituta za šumarstvo. Od ove sezone partner projekta „Zasadi drvo“ je i JKP „Zelenilo Beograd“.
OBELEŽEN POČETAK PETOG CIKLUSA PROJEKTA „ZASADI DRVO“
Cilj je 200.000 novih sadnica i ozelenjavanje osam lokacija širom Srbije
Beograd, 29. 9. 2023 – Danas je zvanično obeležen početak pete sezone projekta „Zasadi drvo“, čiji su pokretači Adria Media Group (koja je u međuvremenu integrisana u kompaniju WMG) i kompanija dm drogerie markt. U narednih sedam meseci planirana je sadnja novih 200.000 sadnica i ozelenjavanje osam lokacija širom Srbije, a zahvaljujući vanredno rodnoj godini, u predstojećem ciklusu fokus će biti na sakupljanju semena. Slogan pete sezone glasi PROMENI SVE(S)T i ilustruje primarni cilj projekta, a to je promena svesti i navika građana.
Na događaju u parku Ušće govorili su predstavnici kompanija koje su pokrenule projekat „Zasadi drvo“: Irena Petrović, menadžerka za komunikacije i održivost kompanije WMG, i Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija. Petu sezonu zvanično su otvorili ambasadori projekta, glumica Anđela Jovanović i atletičar Mihail Dudaš, a ovom prilikom uručene su zahvalnice pojedincima koji su doprineli realizaciji najvećeg projekta masovne sadnje „Zasadi drvo“ u prethodnim sezonama. Nakon oficijelnog dela, gosti su uživali u nastupu gudačkog kvarteta i koktelima, a posebno interesovanje izazvao je Žirko, maskota projekta „Zasadi drvo“.
Irena Petrović, menadžerka za komunikacije i održivost kompanije WMG, predstavila je novoformiranu kompaniju i istakla da je novi slogan „Lideri u transformaciji“ u skladu s ciljevima projekta „Zasadi drvo“. „Održivost ne samo da ostaje važna tema već je postavljena kao prioritet u svim aspektima poslovanja kompanije WMG. To potvrđuje i moja nova funkcija, koja u nazivu ima održivost, jer ćemo se ubuduće još ozbiljnije posvetiti aktivnostima koje pozitivno utiču na zajednicu i planetu“, rekla je Petrovićeva i istakla da je projekat „Zasadi drvo“ mnogo više od broja posađenih sadnica ili ozelenjenih lokacija. „Jako su važne poruke koje šaljemo. Od presudne važnosti je saradnja partnera okupljenih oko zajedničkog cilja, zatim uključivanje obrazovnih institucija jer je edukacija uslov za promene koje želimo. Posebno smo ponosni na naše zaposlene i brojne građane volontere, koji su naši najznačajniji promoteri jer daju lični doprinos za zeleniju i zdraviju budućnost“, zaključila je Irena Petrović.
Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija, izjavila je da „sa zadovoljstvom i ponosom obeležavamo početak pete sezone projekta Zasadi drvo – najveće akcije pošumljavanja u Srbiji“ i dodala: „Nakon sjajnih rezultata i rekorda koje smo postavili prethodnih godina, cilj nam je da u ovoj sezoni posadimo 200.000 novih sadnica i tako se približimo prvom milionu zasađenih stabala! Naša misija od samog pokretanja ove akcije je ozelenjavanje okruženja, ali i podizanje svesti o ekološkoj odgovornosti, zbog čega ćemo nastaviti da se predano bavimo i edukacijom građana, posebno onih najmlađih. Partnerstvo sa WMG-om, kao i saradnja sa institucionalnim partnerima, jačaju zajedničke napore ka pokretanju pozitivnih promena u svetu u kom živimo. Zato pozivamo sve da se pridruže našoj rastućoj ekološkoj porodici, kako bismo zajedno izgradili zdraviju, održiviju budućnost za planetu i sve buduće generacije“, poručila je Jovanović Mitić.
Da podsetimo, tokom četiri ciklusa projekta „Zasadi drvo“, zahvaljujući partnerima i volonterima, posađeno je više od 600.000 sadnica na 350 lokacija širom Srbije.
Paralelno sa akcijama sadnje, realizuju se brojne aktivnosti za promociju ekološke odgovornosti u cilju stvaranja održive budućnosti. Posebna pažnja posvećuje se deci: dve godine zaredom organizovana je sadnja u svih 1.215 osnovnih škola u Srbiji, realizovane su brojne edukativne radionice i konkursi, poklonjena su dva murala – jedan Beogradu, a drugi osnovnoj školi u Čačku.
Akciju sadnje stabala pokrenuli su Adria Media Group (koja je u međuvremenu integrisana u kompaniju WMG) i dm drogerie markt, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprava za šume, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“, Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Biološkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Zavoda za zaštitu prirode, Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine i Instituta za šumarstvo. Od ove sezone partner projekta „Zasadi drvo“ je i JKP „Zelenilo Beograd“.