Ova zima je umnogome različita od prethodnih – drugačije ćemo ispratiti staru godinu, koju ćemo pamtiti po nekim nesvakidašnjim izazovima na globalnom i lokalnom planu. Ali neke stvari se ne menjaju, a jedna od njih je radost darivanja i značaj humanosti u dm-u. Svaka humanitarna aktivnost, svaka pomoć ugroženim grupama naših sugrađana ostavlja neizbrisiv trag topline u srcima svih naših zaposlenih. U skladu sa filozofijom i vrednostima naše kompanije prethodne godine smo započeli aktivnost Giving Friday.
Dok čitav svet slavi Black Friday i hita ka prodavnicima vrebajući popuste, dm svojim kupcima na ovaj dan poklanja čin humanosti i plemenitosti – donirajući 5% svog prometa tog dana u dobrotvorne svrhe.
Giving Friday vas ove godine očekuje 27. novembra, a to znači da će svi oni koji tog dana budu kupovali u našim drogerijama ili putem Glovo aplikacije činiti dobro delo, jer 5% celodnevnog prometa tokom 27.11.2020. doniraćemo narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.
Ovaj 27. novembar nas simbolično uvodi u decembarsku radost darivanja i iščekivanje novogodišnjih praznika. Humanost predstavlja idealan način da se podsetimo šta je ova godina istakla kao najvažniji prioritet naših kupaca, naših zaposlenih i naše kompanije. Dok darujemo svoje bližnje ne zaboravljamo ni druge kojima će naša humanost ulepšati kraj ove godine, jer to je ono po čemu je dm prepoznatljiv.