Povodom 8. marta, Dana žena, kompanija dm donirala je robu u vrednosti od 500.000 dinara Sigurnoj kući u Beogradu. Istim povodom, dm daruje poklone majkama dece s posebnim potrebama i ženama koje doniraju krv.
Kao društveno-odgovorna kompanija, dm uvek teži tome da ukaže na izazove s kojima se društvo susreće, ali i da pruži podršku onima kojima je to najpotrebnije. Kako kažu iz drogerijskog lanca, već godinama posebnu pažnju poklanjaju ženama s ciljem da ih osnaže i utiču na poboljšanje njihovog položaja u društvu.
„Dugi niz godina pružamo podršku Sigurnoj kući u Beogradu kako bismo doprineli kvalitetu života štićenica ove ustanove. Nastojimo da doprinesemo da se o problemu nasilja nad ženama još više govori i da kontinuirano podižemo svest o toj temi. Ovim gestom želimo da pokažemo ženama da nisu same i da u nama uvek mogu da pronađu svoj oslonac“, izjavila je Vesna Stojanović, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.
Povodom Dana žena, dm je uručio i 120 poklona majkama mališana sa smetnjama u razvoju i invaliditetom, koji pohađaju Osnovnu školu „Radivoj Popović“.
„Kako naše humane inicijative usmeravamo prema najrazličitijim društvenim grupama, ovog 8. marta rešili smo da obradujemo i mame dece s posebnim potrebama – naše tihe heroine koje svoju svakodnevicu gotovo u potpunosti posvećuju deci. Pored toga, nastavljamo da ukazujemo zahvalnost i ženama koje prepoznaju važnost davanja krvi, posebno u ovim izazovnim vremenima“, dodala je direktorka kompanije dm.
Naime, i ove godine, dm nagrađuje žene koje daju krv, te je tako podelio poklone kao znak zahvalnosti onim ženama koje su iskazale svoju odgovornost i solidarnost i dale krv u akciji „Ništa bez žena“, koju jedanaestu godinu zaredom organizuju Institut za transfuziju krvi Srbije i Crveni krst Beograda.
Prateći svoju korporativnu vodilju „Zajedno jedni za druge“, kompanija dm je u 2020. godini sprovela niz društveno-odgovornih projekata koji imaju za cilj da utiču na poboljšanje kvaliteta života zajednice. U protekloj godini, kroz različite humanitarne aktivnosti, kompanija je donirala preko 11 miliona dinara u novcu i robi.
U cilju unapređenja kvaliteta života na Vračaru i ugodnijeg boravka na javnim površinama predsednik Gradske opštine Vračar prof. dr Milan A. Nedeljković i kompanija dm drogerie markt Srbija potpisali su Ugovor o donatorstvu „pametnih kupa“, u prisustvu medija, članova Veća, načelnika Uprave i šefa Kabineta Gradske opštine Vračar.
Predsednik Gradske opštine Vračar prof dr. Milan A. Nedeljković je izjavio da zahvaljujući donaciji dm drogerie markt grad Beograd i opština Vračar će moći da prate svetske trendove i među prvima u Srbiji će dobiti četiri pametne klupe „City Gecko“. Ovi moderni urbani mobilijari poseduje dva bežična punjača za telefone, dva USB punjača, Wi-Fi ruter i ambijentalnu LED rasvetu. Takođe, „pametne klupe“ prate brz život grada i pružaju mogućnost svima da uz predah na klupi dopune baterije na mobilnim uređajima i koriste besplatan internet. Klupa je antracit boje sa drvenim sedalom odozgo i u mnogome će olakšati svakodnevicu našim građanima jer su nam telefoni postali neophodni, a česti su izazovi sa baterijama koje znaju da nas izdaju kada nam je najpotrebnije. „Pametne klupe“ će biti smeštene na četiri lokacije: Cvetni trg, park na Slaviji poznatiji kao Mitićeva rupa, Čuburski park i plato iza Opštine Vračar u Viškoj ulici. Ove pametne klupe su značajne kako za građane Vračara tako i za turiste koji u velikom broju posećuju našu opštinu.
„Mi, u dm-u godinama se vodimo korporativnom filozofijom „Zajedno jedni za druge“. Ta vodilja oslikava se u našem odnosu prema zaposlenima, kupcima, poslovnim partnerima i čitavoj zajednici. Pored tog epiteta društvene odgovornosti koji se odnosi na podršku dm-a različitim ustanovama i kategorijama stanovništva, uz naše aktivnosti često stoji reč „eko“, jer smo u gotovo sve segmente poslovanja utkali različite kriterijume održivosti. Stoga, zahvaljujemo opštini Vračar koja je u nama prepoznala oslonac u ovom lepom poduhvatu koji je spoj i naših težnji da poboljšavamo kvalitet života naših sugrađana, kao i same životne sredine u kojoj poslujemo“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, menadžer marketinga u kompaniji dm drogerie markt Srbija.
Nove tehnologije su sastavni deo naših života, na nama je da pratimo njihov razvoj, da brinemo o našoj životnoj sredini, kako bi naša opština postala udobnije i poželjnije mesto za život i našim sugrađanima olakšala obavljanje dnevnih obaveza.