Treći ciklus projekta čiji su pokretači Adria Media Group i dm drogerie markt uspešno je završen, a rezultat je duplo veći broj stabala u odnosu na prethodnu godinu. Od septembra do sada posađeno je 200.000 novih sadnica, što znači da je u tri sezone projekta „Zasadi drvo“ Srbija postala bogatija za ukupno 350.000 sadnica.


 
 
 

200.000 NOVIH SADNICA REZULTAT JE TREĆEG CIKLUSA PROJEKTA „ZASADI DRVO“

 

Srbija bogatija za ukupno 350.000 sadnica

 
 
Beograd, 21. 4. 2022. – Treći ciklus projekta čiji su pokretači Adria Media Group i dm drogerie markt uspešno je završen, a rezultat je duplo veći broj stabala u odnosu na prethodnu godinu. Od septembra do sada posađeno je 200.000 novih sadnica, što znači da je u tri sezone projekta „Zasadi drvo“ Srbija postala bogatija za ukupno 350.000 sadnica.
 
Pored rekordnog broja posađenih stabala, treća sezona ostaće upamćena po različitim aktivnostima koje su organizovane u cilju podizanja svesti i promene odnosa građana prema životnoj sredini. Teme koje su bile u fokusu projekta su: biodiverzitet, značaj povezanosti čoveka s prirodom i važnost edukacije i informisanja javnosti o očuvanju i zaštiti prirode.
 
Posebna pažnja posvećena je onima „na kojima svet ostaje“. Organizovana je sadnja u svih 1.215 osnovnih škola u Srbiji, a prvaci su dobili priliku da sa svojim učiteljima posade svoje prve sadnice. Pored toga, u Botaničkoj bašti „Jevremovac“ organizovane su četiri radionice, u kojima je učestvovalo oko 60 mališana, a još veći broj dece učestvovao je na foto-konkursu „Drvo i život“.
 
Projekat „Zasadi drvo“ okupio je i eksperte kako bismo zajednički definisali okvire za postavljanje  strategije za budućnost. Temom pošumljenosti i značaja šuma bavili su se učesnici foruma „Veliko pitanje“, koji je održan na Šumarskom fakultetu u Beogradu, a u okviru već tradicionalne „Profesije budućnosti“ istakli smo značaj i potencijal organske proizvodnje.
 
Zaposleni u kompanijama Adria Media Group i dm drogerie markt dali su lični primer i poseban doprinos projektu time što su zajednički u jednom danu posadili 5.000 sadnica hrasta.
 
Ana Aleksić, članica uprave Adria Media Group, istakla je zadovoljstvo zbog ostvarenog cilja: „Ovo je uspeh svih nas, naših partnera, naših zaposlenih i svih građana koji su se uključili kako bi dali doprinos očuvanju prirode. Ponosni smo na rekordne brojke i zahvalni svima.
Iako je broj posađenih sadnica najvažniji rezultat ovog projekta, podsećam da naša kompanija Adria Media Group kroz svoje medije, ali i kroz različite aktivnosti koje realizuje s partnerima projekta, aktivno radi na podizanju svesti o značaju i načinima zaštite životne sredine.
U toku su pripreme za nove izazove, a ciljevi ostaju ambiciozni jer priroda ne može da čeka“, zaključila je Ana Aleksić iz kompanije Adria Media Group.
 
 
Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija kompanije dm drogerie markt, ovim povodom je izjavila: „Izuzetno sam ponosna na uspeh koji smo postigli u saradnji s našim partnerima, kao i na rekordan broj posađenih sadnica, ali i zahvalna na posvećenosti, motivisanosti i timskom duhu naših zaposlenih koji su dali lični doprinos i zajedno s brojnim građanima volonterima bili deo najveće akcije pošumljavanja kod nas. Pokrećući akciju „Zasadi drvo“, sledili smo jedinstveni cilj za zeleniju i zdraviju budućnost svih nas i budućih generacija. Uspeli smo da ovim projektom stvorimo lepe uspomene, ali i steknemo nova znanja koja će nam koristiti da sačuvamo životnu sredinu, postavljajući ujedno i nove standarde održivosti. Radujemo se projektima koji su pred nama, iz oblasti ekologije i održivog razvoja, jer je to jedan od načina da se odužimo našoj planeti Zemlji za sve blagodeti koje nam je pružila“, zaključila je Svetlana Jovanović Mitić.
 
 
Da podsetimo, u prvoj godini akcije „Zasadi drvo“ postavljen je rekord time što je u jednom danu posađeno više od 51.000 sadnica, dok je naredne, 2020. godine zasađeno više od 100.000 sadnica širom Srbije i prikupljeno 1,5 tona semena.
Akciju sadnje stabala pokrenuli su Adria Media Group i dm drogerie markt, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Uprave za šume, JP „Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“,  Pokreta gorana Srbije, Privredne komore Srbije, Botaničke bašte „Jevremovac“, Šumarskog fakulteta u Beogradu, Šumarske škole Kraljevo, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Zavoda za zaštitu prirode. 
 
 
Top